אטרקציות במונטנגרו

מונטנגרו, השוכנת בדרום-מזרח אירופה על חופי הים האדריאטי, הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי למטיילים מישראל ומהעולם כולו. מדינה זו, עם שטח קטן אך עשיר בנופים ובתרבות, מציעה למבקרים חוויות בלתי נשכחות המתאימות לכל סוגי המטיילים. מונטנגרו משלבת יופי טבעי עוצר נשימה, ערים היסטוריות עם מורשת תרבותית עשירה, טבע פראי עם אגמים, נהרות והרים, ופעילויות מגוונות לכל הגילאים והתחומים.

1. מפרץ קוטור (Kotor Bay)

מפרץ קוטור הוא פנינת טבע ייחודית במונטנגרו, הממוקם לאורך חופי הים האדריאטי. מפרץ זה, שנחשב לאחד המפרצים היפים ביותר בעולם, מוקף בהרים מרשימים ומים צלולים המציעים נופים עוצרי נשימה. האזור כולו מהווה יעד תיירותי פופולרי, ומשלב יופי טבעי עם היסטוריה עשירה ותרבות מגוונת.

העיר העתיקה של קוטור, הממוקמת בלב המפרץ, היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר העתיקה, שנשתמרה בצורה יוצאת דופן, מציעה מבוך של סמטאות צרות מרוצפות אבן, כנסיות עתיקות ומבנים מרשימים הממחישים את ההיסטוריה הארוכה והעשירה של המקום. הרחובות הצרים והכיכרות הקטנות מלאים בקסם היסטורי, והמבקרים יכולים ליהנות מהליכה לאורך החומות העתיקות, לבקר במוזיאונים המקומיים ולהתרשם מהאדריכלות הוונציאנית המרהיבה.

כנסיית סנט טריפון, שנבנתה במאה ה-12, היא אחת האטרקציות המרכזיות בעיר העתיקה. הכנסייה, המוקדשת לפטרון הקדוש של קוטור, מציעה אדריכלות רומנסקית מרשימה ואוסף אמנותי חשוב. בנוסף, כדאי לבקר בכנסיית סנט לוקאס ובכנסיית סנט ניקולס, שתיהן ממוקמות בתוך העיר העתיקה ומציעות חוויה רוחנית והיסטורית מיוחדת.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקוטור היא הטיפוס למבצר סן ג'ובאני (San Giovanni Fortress). הטיפוס המאתגר כולל מעל 1,300 מדרגות, אך הנוף המדהים שמחכה בפסגה שווה כל מאמץ. מהמבצר ניתן ליהנות מתצפית פנורמית על כל המפרץ, העיר העתיקה וההרים המקיפים. זהו מקום מושלם לצילום תמונות וליהנות משקט ושלווה בטבע.

בנוסף לאטרקציות ההיסטוריות, מפרץ קוטור מציע מגוון רחב של פעילויות חוץ. ניתן לשכור סירות ולצאת לשיט במפרץ, לטייל בשבילים ההרריים הסובבים את המפרץ, או פשוט להתרווח באחד מבתי הקפה המקומיים ולהנות מהנוף. האזור מלא במסעדות המציעות מטעמים מקומיים ובינלאומיים, וברים המגישים משקאות מרעננים.

מפרץ קוטור הוא יעד אידיאלי לכל מי שמחפש לשלב בין טבע מרהיב, היסטוריה עשירה ותרבות תוססת. המקום מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכל מבקר.

כתובת: Stari Grad, Kotor 85330, Montenegro

לרכישת כרטיסים:

Powered by GetYourGuide

2. הפארק הלאומי דורמיטור (Durmitor National Park)

הפארק הלאומי דורמיטור, הנמצא בהרי האלפים הדינריים, הוא אחד היעדים המרהיבים והמרתקים ביותר במונטנגרו. הפארק, שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, משתרע על פני שטח נרחב ומציע למבקרים חוויה טבעית מרהיבה עם נופים עוצרי נשימה. הפארק הוא גן עדן לחובבי הטבע וההרפתקאות, ומציע מגוון רחב של פעילויות לכל עונות השנה.

הפארק מציע מסלולי טיול רבים המתאימים לכל רמות הקושי, החל מטיולים קלילים ועד לטיפוס על פסגות הרים. הפארק כולל יותר מ-48 פסגות המתנשאות לגובה של מעל 2,000 מטרים, כאשר הגבוהה ביותר היא פסגת בובוטוב קוק (Bobotov Kuk) המתנשאת לגובה של 2,523 מטרים. מהפסגות ניתן ליהנות מנופים פנורמיים מדהימים של האזור.

בתוך הפארק ישנם אגמים קרחוניים מרהיבים, כאשר האגם המפורסם ביותר הוא אגם השחור (Crno Jezero). האגם מוקף ביער עבות ונראה כמו מראה טבעית מושלמת, עם מים צלולים המשקפים את הנוף הסובב. האגם מהווה מקום מושלם לפיקניקים, שחייה ושיט.

נהרות שוצפים חוצים את הפארק ומציעים הזדמנויות לרפטינג ולקיאקים. נהר טארה, העובר בפארק, הוא אחד הנהרות הפופולריים ביותר לפעילויות אקסטרים אלו. נהר טארה ידוע גם בזכות קניון טארה, שהוא השני בעומקו בעולם ומציע נופים מדהימים וחוויות מרתקות.

הפארק הלאומי דורמיטור כולל גם מערות תת-קרקעיות רבות, כאשר המערה המפורסמת ביותר היא מערת הקרח (Ledena Pećina). המערה מציעה נופים קרחוניים מרהיבים וקרירות טבעית, ומהווה אתר חובה למבקרים בפארק.

העיירה זאבלאק, הממוקמת בתוך הפארק, מהווה נקודת מוצא מצוינת לטיולים באזור. העיירה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, מסעדות וחנויות המשרתות את המטיילים. זאבלאק היא גם מרכז לספורט חורף עם אתרי סקי רבים הפועלים בעונת החורף.

בין אם אתם מחפשים טיולים רגליים, טיפוס הרים, רפטינג, קיאקים או סתם ליהנות מהנוף הטבעי המרהיב, הפארק הלאומי דורמיטור מציע חוויה בלתי נשכחת לכל אחד ואחת.

כתובת: Durmitor National Park, Žabljak, Montenegro

לרכישת טיול משולב:

Powered by GetYourGuide

3. בודווה (Budva)

בודווה היא עיר חוף מקסימה במונטנגרו, המשלבת יופי טבעי עם היסטוריה עשירה וחיי לילה תוססים. ממוקמת על חוף הים האדריאטי, בודווה מציעה למבקרים חופים יפהפיים עם מים כחולים צלולים וחולות זהובים, לצד מסעדות מצוינות ובתי קפה המזמינים לנוח ולהינות מהנוף.

העיר העתיקה של בודווה, המכונה סטארי גראד, היא פנינה היסטורית בפני עצמה. הכניסה לעיר העתיקה מובילה למבוך של סמטאות צרות ומפותלות, חומות עתיקות ומבנים היסטוריים ששומרו בקפידה. הכיכר המרכזית של העיר העתיקה מוקפת בחנויות, מסעדות ובתי קפה, ויוצרת אווירה חיה ושוקקת.

בין המבנים ההיסטוריים בבודווה ניתן למצוא את כנסיית סנטה מריה דה פונטה מהמאה ה-7 ואת כנסיית סנט ג'ון מהמאה ה-15. חומות העיר העתיקה מציעות תצפיות נפלאות על העיר והים, וטיול לאורך החומות הוא חוויה מומלצת למבקרים.

חיי הלילה בבודווה הם תוססים ומגוונים, עם מבחר רחב של ברים, מועדונים ומסיבות המתקיימות לאורך כל השנה. במהלך הקיץ, העיר מתמלאת באירועים ופסטיבלים המושכים מבקרים מכל רחבי העולם. פסטיבלים מוזיקליים, מופעי רחוב ואירועי תרבות מתקיימים ברחבי העיר, והופכים את החופשה בבודווה לחוויה בלתי נשכחת.

בנוסף לחופים ולחיי הלילה, בודווה מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. ניתן להינות מספורט ימי כמו שייט, גלישת רוח וצלילה, או לטייל בפארקים המקומיים וליהנות מהטבע הסובב את העיר. בודווה מציעה גם מרכזי קניות מודרניים, בהם ניתן למצוא מותגים בינלאומיים ומקומיים.

בודווה היא יעד אידיאלי למי שמחפש לשלב בין חופשת בטן-גב על חוף הים, חיי לילה תוססים ותרבות והיסטוריה עשירה. העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל ממלונות יוקרה ועד לדירות נופש ובתי הארחה, המתאימים לכל תקציב וסגנון טיול.

כתובת: Stari Grad, Budva 85310, Montenegro

4. סווטי סטפן (Sveti Stefan)

סווטי סטפן הוא אי קטן וציורי הממוקם על חוף הים האדריאטי במונטנגרו, שהפך לאחד המקומות היוקרתיים והמפורסמים בעולם. האי מחובר ליבשה באמצעות רצועת חוף צרה ומציע חוויית נופש ייחודית ואקסקלוסיבית. במקורו היה האי כפר דייגים קטן, אך בשנות ה-50 של המאה ה-20 הוא הוסב למלון יוקרתי השומר על האותנטיות והאווירה המסורתית של המקום.

האי מציע חופים פרטיים עם מים צלולים וחולות זהובים, בריכות שחייה מפוארות המשקיפות על הים, ומסעדות יוקרה המציעות מאכלים מגוונים מהמטבח המקומי והבינלאומי. כל אלו הופכים את סווטי סטפן למקום אידיאלי למנוחה ופינוק ברמה הגבוהה ביותר. השילוב של האדריכלות המסורתית עם השירותים המודרניים והנופים הפנורמיים המדהימים של הים וההרים מסביב, יוצרים חוויית נופש בלתי נשכחת.

המבקרים באי יכולים ליהנות משירותי ספא מפוארים, מתקני ספורט ימי, ושירות אישי יוצא דופן. האי מהווה גם יעד פופולרי לחתונות ואירועים מיוחדים, הודות לאווירה הרומנטית והמרהיבה שלו. כל מבנה על האי הוא חלק מהמלון, ומציע חדרים וסוויטות בעיצוב ייחודי המשקיפות על הנוף המדהים של הים האדריאטי.

כדי לבקר באי יש להזמין מקום מראש, מאחר והאי פתוח רק למבקרים מורשים או לאורחי המלון. זאת על מנת לשמור על הפרטיות והיוקרה של המקום. מומלץ לבדוק את זמינות המקום ולהזמין מקום מראש, במיוחד בעונות התיירות העמוסות.

כתובת: Sveti Stefan, 85315, Montenegro

5. פודגוריצה (Podgorica)

פודגוריצה, בירת מונטנגרו, היא עיר מודרנית ודינאמית המשלבת תרבות עירונית עשירה עם מסורת והיסטוריה מרתקת. העיר מציעה למבקרים שפע של מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות, יחד עם מספר רב של מוזיאונים וגלריות לאמנות, פארקים ירוקים וגשרים מרשימים החוצים את נהר המוראצ'ה.

העיר פודגוריצה היא מרכז כלכלי ותרבותי חשוב במונטנגרו, ומציעה חוויות מגוונות למבקרים מכל הסוגים. המסעדות בעיר מציעות מגוון רחב של מאכלים, החל ממטבח מקומי מסורתי ועד למטבח בינלאומי מודרני. בתי הקפה והברים המפוזרים ברחבי העיר מספקים אווירה נעימה וייחודית, ומרכזי הקניות מציעים חווית קנייה מהנה עם מותגים מקומיים ובינלאומיים.

בנוסף לחיי העיר התוססים, פודגוריצה מציעה מספר מוזיאונים וגלריות לאמנות שמציגים את ההיסטוריה והתרבות של מונטנגרו. מוזיאון ההיסטוריה של מונטנגרו ומוזיאון לאמנות מודרנית הם שניים מהמוזיאונים המובילים בעיר, ומומלץ לבקר בהם כדי להעמיק את הידע על ההיסטוריה והאמנות המקומית.

העיר פודגוריצה מלאה בפארקים וגנים שמציעים מקום למנוחה והנאה בטבע. גן הבוטני של פודגוריצה הוא אחד המקומות היפים ביותר בעיר, ומציע מגוון רחב של צמחים מקומיים ואקזוטיים. הפארק מציע שבילים מסודרים להליכה ופינות ישיבה מוצלות, והוא מקום מושלם לפיקניק או לטיול רגוע.

כיכר הרפובליקה, הנמצאת במרכז העיר, היא נקודת מפגש חשובה ומרכזית. הכיכר מוקפת בבניינים מודרניים ובתי קפה, ומהווה מקום נהדר להתחיל בו את הסיור בעיר. הכיכר מתמלאת באנשים במהלך היום ומציעה אווירה חיה ושוקקת.

הגשרים החוצים את נהר המוראצ'ה הם חלק חשוב מנוף העיר ומציעים תצפיות נהדרות על הנהר והעיר. גשר המילניום וגשר האבן הישן הם שניים מהגשרים המרשימים ביותר בעיר ומומלץ לטייל בהם ולהנות מהנוף המרהיב.

פודגוריצה מציעה גם חיי לילה תוססים עם מגוון של ברים, מועדונים ומופעים חיים. העיר מתמלאת בחיים אחרי רדת החשיכה, ומספקת חוויות בלתי נשכחות למבקרים המחפשים ליהנות מהלילה בעיר.

כתובת: Podgorica, Montenegro
שעות פתיחה: משתנה בהתאם לאטרקציות ולמקומות

6. שמורת הטבע אגם סקאדר (Lake Skadar)

אגם סקאדר הוא האגם הגדול ביותר בחבל הבלקן ומהווה אטרקציה טבעית מהמעלה הראשונה במונטנגרו. האגם, המשתרע על פני שטח של כ-370 קמ"ר, מוקף בשמורות טבע מרהיבות ובעל ערך אקולוגי ותרבותי רב. האגם מהווה גן עדן לצפרים, חובבי דיג ומטיילים המחפשים להתחבר לטבע וליהנות מהנופים המדהימים של האזור.

המגוון הביולוגי העשיר של האגם הופך אותו לאחד מאתרי הצפרות החשובים ביותר באירופה. יותר מ-270 מיני ציפורים נצפים באזור, כולל מינים נדירים כמו השקנאי המסולסל והעיטם לבן-הזנב. הצפרים המגיעים לאגם יכולים לצפות בציפורים לאורך כל השנה, כאשר האביב והסתיו הם התקופות הטובות ביותר לצפייה במיני הציפורים הנודדים.

בנוסף לצפרות, האגם מציע הזדמנויות רבות לדיג ולסיורים בסירה. ניתן לשכור סירה לסיור באגם, ליהנות מהשקט והשלווה של המים ולהתבונן בנופים עוצרי הנשימה של ההרים והכפרים המסורתיים שמסביב. הסיור בסירה מאפשר לחוות את האגם מזווית שונה ולגלות פינות חבויות וקסומות.

כפרי הדייגים המסורתיים שסביב האגם מציעים הצצה לחיים המקומיים ולתרבות העשירה של האזור. המבקרים יכולים לבקר בכפרים כמו וירפאזאר ורייאקה קרנויצ'ה, ליהנות מהמטבח המקומי ולחוות את הכנסת האורחים החמה של התושבים. הכפרים מציעים מסעדות קטנות ובתי קפה עם נוף לאגם, בהם ניתן לטעום דגים טריים ומאכלים מקומיים.

האגם מוקף בשמורות טבע המציעות מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, מסלולים אלה עוברים דרך יערות עבותים, ביצות ושדות פורחים, ומאפשרים למבקרים להתחבר לטבע ולהנות מהנוף הפסטורלי של האזור. בפארק הלאומי סקאדר, הפארק שמקיף את האגם, ניתן למצוא גם מבנים היסטוריים, מנזרים וכנסיות עתיקות המוסיפים לעושר התרבותי של האזור.

אגם סקאדר הוא ללא ספק יעד חובה למבקרים במונטנגרו המחפשים טבע פראי, שלווה ונופים מדהימים.

כתובת: Lake Skadar, Montenegro

לרכישה:

Powered by GetYourGuide

7. הר לובצ'ן (Mount Lovćen)

הר לובצ'ן, הממוקם בפארק הלאומי לובצ'ן, הוא אחד המקומות המרשימים ביותר במונטנגרו. הר זה, שהוא חלק מהרי האלפים הדינריים, מתנשא לגובה של 1,749 מטרים ומציע נופים פנורמיים מרהיבים של המדינה כולה. הר לובצ'ן הוא סמל לאומי של מונטנגרו ומכיל בתוכו ערך היסטורי, תרבותי ורוחני.

בפסגת ההר נמצא קברו של פטר השני פטרוביץ', מנהיג מונטנגרי היסטורי, שהיה גם נסיך ובישוף של מונטנגרו בשלהי המאה ה-19. פטר השני פטרוביץ' נחשב לאחד הדמויות המרכזיות בהיסטוריה של מונטנגרו, ושירת את המדינה בכישרון דיפלומטי וכמשורר ידוע. קברו, שנמצא במבנה מרשים על פסגת ההר, מהווה מוקד עלייה לרגל ומקום של כבוד והערצה לאנשים רבים.

הנוף מהפסגה מציע תצפית מרהיבה על כל המדינה, כולל הרי האלפים הדינריים, קו החוף של הים האדריאטי, אגמי מונטנגרו ועמקים ירוקים המשתרעים למרחקים. ביום בהיר, ניתן לראות את הים האדריאטי ואף את האיים הקרובים. התצפית מהפסגה היא אחת החוויות המרגשות ביותר שמונטנגרו יכולה להציע.

פארק הלאומי לובצ'ן עצמו משתרע על שטח נרחב וכולל מגוון מסלולי הליכה וטיול המותאמים לרמות קושי שונות. הפארק מציע למבקרים חוויית טבע ייחודית עם צמחייה עשירה, חיות בר מגוונות ונקודות תצפית נוספות הפזורות ברחבי הפארק. המטיילים יכולים ליהנות מהליכה בנופים הרריים, יערות עבותים ואוויר צח ונקי.

בפארק נמצאים גם אתרים היסטוריים נוספים, כנסיות עתיקות ומוזיאונים קטנים המספרים את ההיסטוריה והתרבות העשירה של מונטנגרו. הפארק הלאומי לובצ'ן הוא מקום מושלם לאוהבי טבע, היסטוריה ותרבות, ומציע חוויות רבות ומגוונות לכל מבקר.

כתובת: Lovćen National Park, Cetinje, Montenegro

לרכישת טיול:

Powered by GetYourGuide

8. מנזר אוסטרוג (Ostrog Monastery)

מנזר אוסטרוג, שנבנה במאה ה-17, הוא אתר דתי מרכזי ומוקד עלייה לרגל, הממוקם בצלע הר מרשימה במונטנגרו. המנזר, שמוקדש לסנט ואסיליוס מאוסטרוג, נחשב לאחד המקומות הקדושים ביותר באזור הבלקן ומושך אליו אלפי עולי רגל ותיירים מכל רחבי העולם מדי שנה. בנייתו של המנזר בתוך צלע ההר מעניקה לו אווירה רוחנית ומיוחדת, המשלבת היסטוריה עשירה עם נוף עוצר נשימה.

המבקרים במנזר יכולים ללמוד על ההיסטוריה העשירה של המקום, שמתחילה במאה ה-17 כאשר סנט ואסיליוס עצמו ייסד את המנזר. לאורך השנים, המנזר שרד מספר שריפות ושיפוצים, אך הצליח לשמור על יופיו ואופיו המקורי. המנזר מחולק לשני חלקים עיקריים: המנזר העליון, שבו נמצאים קברו של סנט ואסיליוס וכנסיית הצליבה הקדושה, והמנזר התחתון, הכולל כנסייה נוספת המוקדשת לסנט טריפון.

המבקרים יכולים לצפות בכתבי הקודש העתיקים ובאיקונות המרהיבות שמוצגות במקום. האווירה הרוחנית והשלווה של המנזר, יחד עם הנופים הפנורמיים של האזור שמסביב, הופכים את הביקור לחוויה בלתי נשכחת. המנזר מציע גם מסלולי הליכה שמובילים לנקודות תצפית מדהימות על הסביבה, וניתן למצוא במקום מקומות ישיבה למנוחה ולהרהורים.

המנזר הפך למוקד עלייה לרגל עבור נוצרים אורתודוקסים מכל רחבי העולם, ובמיוחד עבור תושבי מונטנגרו. בכל שנה, בתאריך ה-12 במאי, נערכים במקום טקסים דתיים המושכים אליהם עולי רגל רבים שבאים לבקש ברכות ורפואה.

הגישה למנזר היא דרך כביש צר ומפותל המוביל עד לרחבת החניה, ממנה ממשיכים רגלית בשביל מתפתל המוביל למנזר עצמו. החוויה של הטיפוס בשביל המנזר מעניקה תחושת התעלות ומכינה את המבקרים לחוויה הרוחנית שמחכה להם בראש ההר.

כתובת: Ostrog, 81400, Montenegro

לרכישת טיול משולב:

Powered by GetYourGuide

9. טיול בסירה בנהר טארה (Tara River Canyon)

נהר טארה הוא הנהר השני בעומקו בעולם ומהווה יעד מצוין לפעילויות אקסטרים כמו רפטינג וקיאקים. המים הצלולים, הקירות הגבוהים והנופים המרהיבים הופכים את החוויה לבלתי נשכחת. מומלץ להירשם לסיור מודרך ולהתנסות באטרקציות השונות שהקניון מציע. הסיורים בנהר טארה מציעים חוויות מותאמות לכל רמות היכולת, מהמתחילים ועד למנוסים ביותר. במהלך הסיור תעברו דרך מפלים, בריכות טבעיות ונקודות תצפית מרהיבות על קירות הקניון הגבוהים. הנהר מציע גם מקומות אידיאליים לפיקניקים ולמנוחה לצד המים. חוויית הרפטינג בנהר טארה היא לא רק אתגר ספורטיבי אלא גם הזדמנות להינות מהטבע הפראי והבלתי נגוע של מונטנגרו. במהלך השייט תזכו לראות מגוון רחב של חיות בר, צמחייה עשירה ונופים שלא ניתן לראות ממקומות אחרים. הסיורים כוללים ציוד מלא והדרכה מקצועית כדי להבטיח את בטיחות המשתתפים. כל זאת ועוד, במחיר שמתחיל מ-40 אירו לאדם, הופכים את נהר טארה לאחת האטרקציות המובילות והמרגשות ביותר במונטנגרו.

כתובת: Tara River Canyon, Montenegro
שעות פתיחה: משתנה לפי הסיורים
מחיר: החל מ-40 אירו לאדם לסיור רפטינג

לרכישת טיול ראפטינג:

Powered by GetYourGuide

10. חופי מונטנגרו

לא ניתן לסיים את הסיור במונטנגרו מבלי להזכיר את חופיה היפהפיים. החופים של מונטנגרו הם חלק מהאטרקציות המרכזיות שמושכות תיירים מכל העולם, הודות למים הצלולים, החולות הזהובים והאווירה המרגיעה. הנה סקירה מפורטת של כמה מהחופים הבולטים במונטנגרו:

חוף ג'ז (Jaz Beach)

חוף ג'ז הוא אחד החופים המפורסמים והפופולריים ביותר במונטנגרו. הוא ממוקם במרחק קצר מבודווה ונחשב לאחד החופים היפים ביותר בבלקן.

החוף מציע מים כחולים צלולים, חולות זהובים ורצועת חוף ארוכה המתאימה לשחייה, שיזוף ופעילויות מים כמו ג'ט סקי, גלישת רוח ושייט בסירה. ישנם מספר ברים ומסעדות לאורך החוף המציעים מגוון של מאכלים ומשקאות. במהלך הקיץ מתקיימים בחוף ג'ז פסטיבלי מוזיקה ואירועים מיוחדים שמוסיפים לאווירה התוססת של המקום.

חוף באולאריקי (Buljarica Beach)

חוף באולאריקי הוא אחד החופים הארוכים במונטנגרו, המשתרע לאורך כ-4 קילומטרים. החוף מציע חוויה שלווה ורחוקה מהמולת הערים הגדולות.

החוף מאופיין במים צלולים, חולות זהובים וחלוקי נחל, והוא מוקף בנופים טבעיים מרהיבים. ישנם מספר מסעדות ובתי קפה לאורך החוף, כמו גם מתקנים להשכרת כיסאות נוח ושמשיות. באולאריקי הוא חוף אידיאלי למשפחות המחפשות חוויה שלווה ומרגיעה.

חוף פלוזין (Plavi Horizonti Beach)

חוף פלוזין, המכונה גם "החופים הכחולים", הוא אחד החופים היפים ביותר במונטנגרו וממוקם במפרץ תת-קרקעי במרחק קצר מטיבאט.

החוף מציע מים צלולים ורדודים שמתאימים במיוחד לילדים ומשפחות. החולות הלבנים והעדינים והמפרץ המוגן מעניקים תחושת פרטיות ורוגע. על החוף ישנם מתקנים להשכרת כיסאות נוח ושמשיות, כמו גם מסעדות וברים המציעים מגוון מאכלים ומשקאות. החוף מוקף בעצי זית ונופים טבעיים המוסיפים ליופיו המיוחד.

חוף מוגרן (Mogren Beach)

חוף מוגרן נמצא במרחק הליכה קצרה מהעיר העתיקה של בודווה ומציע נוף עוצר נשימה של הים האדריאטי.

החוף מחולק לשני חלקים שמחוברים במנהרה טבעית ומציעים מים צלולים וחולות זהובים. מוגרן הוא חוף פופולרי למדי בקרב המקומיים והתיירים כאחד, והאווירה בו תוססת ושמחה. החוף מתאים לשחייה, שיזוף ופעילויות מים נוספות.

חוף סוטמורה (Sutomore Beach)

חוף סוטמורה הוא אחד החופים הגדולים והפופולריים בדרום מונטנגרו, והוא מושך אליו תיירים רבים בשל האווירה התוססת והמגוונת שלו.

החוף מציע מים צלולים ורצועת חוף ארוכה ומרווחת. לאורך החוף ישנם מספר רב של מסעדות, בתי קפה וברים המציעים מאכלים מקומיים ובינלאומיים. במהלך הקיץ מתקיימים בחוף סוטמורה אירועים ופסטיבלים המוסיפים לאווירה החגיגית.

טיולים מודרכים מומלצים

Powered by GetYourGuide