תקשורת, סים ואינטרנט במונטנגרו

אם אתם מתכננים טיול למונטנגרו, מדינה מהממת בבלקן המציעה נופים טבעיים מרהיבים וערים היסטוריות מרתקות, כדאי להתעדכן מראש לגבי אפשרויות התקשורת, רכישת כרטיסי סים והשימוש באינטרנט במדינה. מונטנגרו, המשלבת מסורת עם חדשנות, מציעה לתיירים גישה נוחה לשירותי תקשורת מתקדמים, כך שתוכלו להישאר מחוברים בכל זמן ובכל מקום.

איפה קונים כרטיס סים במונטנגרו?

במונטנגרו תמצאו מספר ספקיות תקשורת המציעות כרטיסי סים לתיירים:

ONE

אחת מחברות התקשורת הגדולות במונטנגרו, מציעה כיסוי רחב ומגוון חבילות תקשורת ואינטרנט לתיירים. ניתן לרכוש כרטיס סים בחנויות של ONE ברחבי הערים המרכזיות.

MTEL

ספקית נוספת עם כיסוי טוב בכל מונטנגרו. MTEL מציעה חבילות מיוחדות לתיירים, כולל אופציות לשימוש באינטרנט במחירים נוחים. חנויות MTEL נמצאות בערים הגדולות ובאזורים תיירותיים

Telekom Montenegro

החברה הלאומית של מונטנגרו, מציעה כיסוי מעולה בכל המדינה ובפרט בערים המרכזיות ובאזורים הכפריים. תוכלו למצוא חבילות תקשורת ואינטרנט שמתאימות לצרכים של תיירים בחנויות החברה.

הכירו את eSIM – סים וירטואלי!

האפשרות החדשה והמועדפת ביותר לשימוש באינטרנט בחו"ל היא כרטיס סים וירטואלי. תהליך ההפעלה פשוט ונוח: מורידים את אפליקצית Airalo, בוחרים את המדינה אליה אתם נוסעים, משלמים עבור השירות, וכשאתם מגיעים ליעד – אתם מחוברים לאינטרנט מיד, בלי צורך להחליף כרטיסי סים פיזיים.

מצאנו את החבילות הבאות: סים של חברת "Jezero"

חבילת 1GB – בתוקף ל-7 ימים בעלות של: 4.5$
חבילת 3GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 10.5$
חבילת 5GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 15$
תוסיפו את הקופון GERMAN8213 ותקבלו 3$ הנחה!
לרישום והתקנה לחצו כאן – https://ref.airalo.com/ckq1

רישום IMEI

במונטנגרו, כמו במדינות רבות, אין צורך ברישום IMEI של המכשיר לשימוש בכרטיס סים מקומי. זה מקל מאוד על תהליך ההפעלה והשימוש לתיירים.

וויפי חינם במונטנגרו

מונטנגרו מציעה רשת וויפי ציבורית חינמית בנקודות רבות ברחבי הערים המרכזיות, כולל בפארקים, בכיכרות, בתחנות רכבת ובמקומות ציבוריים אחרים. זו אופציה נהדרת לשמור על חיבור לאינטרנט בלי להשתמש בנתונים סלולריים. עם זאת, כמו בכל שימוש ברשתות ציבוריות, מומלץ להיזהר ולא לבצע פעולות רגישות, כמו הזנת סיסמאות או פרטי אשראי, ללא רשת מאובטחת.

בסופו של דבר, השימוש בתקשורת ובאינטרנט במונטנגרו הוא נוח וגמיש, ומאפשר לכם ליהנות מהטיול שלכם במירבו, תוך שמירה על קשר עם העולם.